Історія платежівШаблони платежівПлатіжні карткиМій профіль

Питання та відповіді

Реєстрація та авторизація

Чи існує абонентська плата на сайті Plategka.com?

Щомісячна абонентська плата на сайті Plategka.com відсутня. Реєстрація на сайті безкоштовна.

Чи є реєстрація обов’язковою умовою користування сервісом? Або чому я хотів би зареєструватися?

Ні, реєстрація на нашому сайті не обов’язкова, вона здійснюється виключно за бажанням користувача.

Але звертаємо Вашу увагу на те, що реєстрація в свою чергу відкриває деякі можливості та робить користування сервісом більш швидким та зручним:

по-перше, в Особистому кабінеті зберігається вся історія платежів, у Вас є можливість швидко повторити платіж – система автоматично направить Вас на сторінку бажаного сервісу. Це дуже зручно для регулярних платежів, тим більш Вам не потрібно згадувати номер договору чи особового рахунку, тому що система продублює реквізити і суму оплати, Вам залишиться тільки підтвердити платіж.

Також необхідно відмітити, що у зареєстрованих користувачів є можливість зберігати свої платіжні карти в Особистому кабінеті, що позбавить Вас від незручності щоразу вводити реквізити карти при оплаті - достатньо буде вибрати бажану карту з Вашого переліку карт і ввести код CVV2-код.

З метою безпеки Ваших карткових даних ми не зберігаємо СVV2-коди банківських карток і, ні за яких умов, не передаємо дані банківських карт третім особам.

Що робити якщо забув пароль або не виходить увійти у систему?

З проханням уточнити Ваш логін Ви можете звернутися до тех. підтримки сервісу.

З метою безпеки ми не зберігаємо паролі наших користувачів, змінити пароль і відновити доступ до Особистого кабінету Ви зможете самостійно, скориставшись Формою відновлення пароля.

Використання сервісу і оплата послуг

Які саме картки приймаються до оплати?

До оплати приймаються міжнародні платіжні картки Visa, Visa Electron, Mastercard Cirrus, MasterCard Maestro, ПРОСТІР і інші, емітовані будь-яким українським або міжнародним банком. Звертаємо Вашу увагу, що картки Mastercard Electronic не приймаються для оплати в Інтернеті через обмеження платіжної системи Mastercard.

Що таке CVV2/CVС2 код?

Код CVC2 і CVV2 - це 3-ьох значний код безпеки, який знаходиться на зворотньому боці Вашої банківської карти Visa, MasterCard (три останні цифри). В цілях безпеки введення CVV2-коду проводиться за допомогою екранної клавіатури.

Where to find CVV2/CVC2

Що робити, якщо на картці VISA Electron або Cirrus / Maestro немає CVC2/CVV2 коду?

Для отримання даного коду Вам необхідно звернутися в службу підтримки Вашого банку. Деякі банки надають цю інформацію своїм клієнтам після авторизації.

Чи існують в системі обмеження за розміром платежу?

Так, на деякі сервіси присутні обмеження по сумі оплати, але у кожного постачальника послуги та сервісу вони різні.

Ви можете побачити мінімальну та максимальну суму оплати на сторінці введення реквізиту оплати.

Де можна побачити полну вартість послуг?

Безліч постачальників послуг, різні умови надання сервісів, використання при оплаті карт різних банків, а також можлива тимчасова недоступність деяких постачальників, не дають можливість вказати вартість послуги до введення реквізитів сервісу.

Завжди, до введення реквізитів банківської картки та здійснення оплати, Ви бачите повну вартість послуги. Для цього виберіть послугу, яка Вас цікавить, вкажіть свої дані (особовий рахунок, номер телефону т.і.), необхідну суму для внесення на рахунок, і натисніть клавішу "Продовжити". На наступній сторінці Ви побачите повну вартість послуги, яка буде знята з Вашої банківської карти.

Сплачуючи за послуги картами банків-партнерів, Ви маєте можливість користуватися сервісом за більш вигідними умовами.

Яким чином можна отримати квитанцію після здійснення оплати?

Після здійснення оплати, Ви маєте можливість роздрукувати отриману квитанцію. Оплачені квитанції зареєстрованих користувачів сайту Plategka.com зберігаються в Особистому кабінеті. Щоб їх переглянути, необхідно вибрати розділ «Історія платежів». Якщо ж Ви хочете отримувати оплачені квитанції на електронну пошту, тоді поставте відповідну галочку в налаштуваннях розділу "Мій профіль".

Протягом, якого часу грошові кошти надійдуть за послугу?

Обмін даними з основною кількістю постачальників послуг відбувається в режимі реального часу.

Якщо постачальник послуги підтримує оплату в режимі моментального доступу (оператори мобільного зв'язку, інтернет-провайдери, послуги зв'язку), то зарахування на Ваш особовий рахунок (номер договору, тощо), буде проведено протягом декількох хвилин після оплати. Взаємодія з іншими постачальниками відбувається в індивідуально узгодженому режимі - постачальнику послуги направляється відповідне повідомлення після кожного успішного платежу, або інформація передається на наступний робочий день у вигляді реєстру за попередню добу.

Як правило, платіж надходить на рахунок компанії-постачальника послуги не пізніше ніж на третій банківський день після проведення оплати через систему Plategka.com.

Проблеми при здійсненні оплати

Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської карти, чому і що робити?

Переконайтеся, що Ваша банківська картка активна для оплати послуг в інтернеті. Активувати картку Ви можете протягом декількох хвилин - просто зверніться в колл-центр банку, клієнтом якого Ви є, - оператор в телефонному режимі активує карту.

Переконайтеся, що допустимий баланс Вашої картки для оплати в інтернеті не нижче необхідної суми замовлення. Для того, щоб підвищити ліміт карти, зверніться в колл-центр свого банку, оператор в телефонному режимі збільшить баланс до необхідного за Вашим бажанням, або, якщо Ваш банк надає доступ в інтернет-банкінг, внесіть зміни в налаштування картки самостійно.

Переконайтеся, що баланс коштів на Вашій картці достатній для оплати замовлення.

Що відбувається у випадку, якщо на платіжній картці не достатньо коштів для здійснення оплати?

При проведенні транзакції в системі, інформація про неї передається банку-емітенту картки. Банк або підтверджує, або не підтверджує транзакцію, в тому числі він може не підтвердити оплату через відсутність коштів на рахунку платника. Для клієнтів, які володіють картками з кредитними лініями, оплата може здійснюватися навіть при фізичній відсутності коштів на рахунку.

Тільки банк-емітент, який видав Вам картку, може відкрити Вам кредитну лінію по картці і встановити її розмір, а також дати інформацію про залишок на картковому рахунку. Крім цього, тільки він може дати Вам повну інформацію по проведених операціях і операціях, які отримали статус «Відмова».

Що таке «Верифікація картки»?

Верифікація - це ідентифікація власника картки. Верифікація знімає деякі обмеження на платежі. Верифікація платіжної картки дозволяє переконатися, що її використовує законний власник.

Як пройти верифікацію картки?

  1. Необходіно пройти реєстрацію на сайті Plategka.com.
  2. Зайти під своїм логіном і паролем в систему.
  3. Перейти в розділ «Платіжні карти».
  4. Ввести і зберегти реквізити банківської картки.
  5. Натиснути на слово «верифікація», ввести за допомогою електронної клавіатури СVV2-код і код верифікації (його необхідно уточнити у своєму банку, він міститься у коментарі до транзакції і складається з 6 цифр). Продовживши, Ви отримаєте повідомлення, що верифікація пройшла успішно.

Безпека платежів

Які заходи безпеки використовує Plategka.com і чи надає будь-які гарантії безпеки?

Для забезпечення безпеки даних Plategka.com використовує міжнародний стандарт Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS v3.1).

Стандарт PCI DSS забезпечує не тільки безпечну передачу реквізитів платіжних карт через Інтернет, а й неможливість їх використання персоналом компанії. Детальніше про безпеку